poniedziałek, 22 września 2014

Ikea

Od już dość długiego czasu szukałam materiału na zasłony, który by wpasował się w moją wizję wyglądu pokoju na wsi.Wymyśliłam sobie na białym tle zielone liście, bądź kwiaty.
I albo mi się nie podobał wzór, albo ten co mi się podobał był po prostu za drogi.
I nagle Ikea na tę jesień wypuściła wzór Dorthy, który spełnił oba moje wymagania, ładne zielone motywy na białym tle i cena przystępna. Tak więc zakupiłam 18 metrów materiału i mam nadzieję, że na wiosnę moje trzy okna w dużym pokoju będą wyglądać tak:

2 komentarze:

  1. Witaj! Temat bloga mamy chyba podobny :) Z zainteresowaniem będziemy obserwować co u Ciebie! A pod względem zasłon Ikea faktycznie jest genialna. Fajne wzory, niedrogo i jeszcze szyją na miejscu. Również planujemy zakupy! Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń